Családokkal tesztelik az önvezető Volvókat – ön részt venne benne?
A svéd gyártó már nem csak a saját munkatársaival, hanem laikus felhasználókkal is próbálgatja az autonóm technológiákat.
A svéd gyártó már nem csak a saját munkatársaival, hanem laikus felhasználókkal is próbálgatja az autonóm technológiákat.
Az autonóm gépkocsi kétségtelenül a járműipar egyik legfontosabb célkitűzése a közeli jövőre vonatkozóan. Hogyan is működnek, milyen technológiát rejtenek, ráadásul az autonómia egyes szintjei sem olyan egyértelműek.
A nagy gyártók mellett a másodipar is lecsap az autonóm autózásra, elkezdtek megjelenni a normál autókat felokosító önvezető kiegészítők.
Ahogy általában, úgy most sem rejti véka alá karakteres véleményét Jeremy Clarkson, aki hamarosan újból felbukkan a The Grand Tour második évadában.
A hagyományos értelemben vett autós közlekedésnek már meg vannak számlálva a napjai. És nem akárki mondja ezt.
Ki akar majd megvenni egy autót, ha nem is ő vezeti?
Almonóban senki sem hajtja álomra a fejét, és dolgozni is csak viszonylag kevesen szoktak errefelé. Mutatjuk az Uber kihalt városát.
Az egész ráadásul olyan, mint egy gyerekjáték. Úgy lehet szűk helyre is beparkolni, mintha távirányítós kisautót vezetnénk.
A Daimlernek hamarosan kész a saját tesztpályája, ahol hasonló tesztelést végeznek majd, mint amit a magyarországi létesítmény kínált volna.
Ez az új divatterepjáró igen korrekt hatótávval és fejlett önvezető technológiával rendelkezik.
Színház az egész világ és színész benne minden kezdő mérnök.
A bajor gyártó ezúttal remek hírrel szolgál azoknak, akik az önvezető autók korában sem szeretnének lemondani a vezetési élményről.
Érkezőben a VW-konszern első olyan autói, melyeket rendkívül egyszerűen lehet majd frissítgetni.
Az automata vészfékrendszerek már most is az egyik legkedveltebb extrának számítanak az új autókban. Elemzések szerint, ha mindenkinek lesz, akár 72 százalékkal kevesebb személyi sérüléssel járó ráfutásos baleset történhet.
Egyre jobban látszanak az irányok, mely területeken lehet a leginkább számítani a sofőr nélküli autókra.
Az olasz gyártó megszépített új nagy autója modern fényszórót és a korábbiaknál fejlettebb fedélzeti elektronikát kapott.
Könnyen lehet, hogy a száguldó cirkuszban egy jelenleg még nagyon fontos pozícióban lévő ember hamarosan elveszíti az állását.
A Mercedes szerint a kormány és pedál nélküli autókért a kezdeti időkben nagyon komoly összegeket kell majd fizetni.
Ebben a négykerekű járműben már egyáltalán nincsenek pedálok, és a kormány is hiányzik belőle.
Már nem kell sokat várni arra, hogy a teljesen önvezető autók elárasszák az utakat.